Sorok seseuatu ?



Dalam kehidupan manusia nih , sentiasa ade yang melaku kan kesalahan . tak semua orang perfect .

K stop ! bukan tu yang aku nak cita . btw , aku dengan si dia . Selalu ade yang tak kene , bila tanyaa si dia, dia mesti kata " DAH LUPA KAN" okay cakap memang senang . aku pun tak nak gadoh . just tanya je , tak salah kan . habis sampai bila nak sorok , "SAMPAI BILA BILA" tu ke yang akan keluar daripada mulut kau . kalau tanya dengan cara elok and jawab cara elok , takkan gadoh lah . okay tadi . si dia ade hantar IM dekat aku die kata macam nih .

Si dia :  Amboi buat ape tu , swt kan gambar awak dengan ex tu <3 atotooo .
Aku : Mana ?
Si dia : Entah :) .

Okay setahu aku aku tak simpan pun mana mana gambar ex aku dengan aku . hentah mana die boleh sebot gambar aku dengan ex aku tu sweet pun , aku tak tahu lah . Aku tahu die sakit hati , tapi susah sangat ke nak bagi tahu mana gambar tu , mana tahu tu memang salah aku ke ape ke . adowh yai , okay dia pun dah lain sekarang nih , banyak dia sorok kan daripada aku agak nya . tapi tak pe , just mampu bediam  . bab kata dia malas nak gaduh kan . okay fine ! Maybe nih semua salah aku jugak , and maybe semua nih aku yang mula kan , sebab tu lah si dia pun dah banyak sorok kan sesuatu daripada aku . cuma aku je yang tak perasan tu semua .

maaf kan saya kalau saya tak dapat jadi yang terbaik untuk awak , tapi saya akan cuba sedaya upaya saya untuk jadi yang terbaik untuk awak . maaf kan saya jugak , sebab dalam relation nih  , saya je yang selalu buat masalah dekat awak .

tataa :'(

No comments:

Post a Comment