About me -.-



( bertudung )



( tak bertudung )


Assalammualaikum and salam sejahtera .

Dekat sini aku nak buat pengakuan , dulu memang aku pakai tudung . sebab ade masalah sikit , and now aku dah tak pakai . so tu semua ade masalah ke dekat 'kau' aku rasa tak kot , this is my life okay . kau tak ade hak nak touch about aku . kau tak tahu ape cita sebenar ,so just diam je . Nak menggutuk , kutuk depan depan . tak payah nak kutuk aku dekat cousin aku okay , errr ! btw , aku belum ready lagi nak pakai tudung . setiap orang pasti akan melaku kan kesalahan, bukan aku sorang je yang melaku kan kesalahan okay ! Bukan tak nak bertudung , memang aku nak bertudung , niat tu memang dah ade , just ta ade bajet . nak bertudung nih , bukan boleh pakai baju pendek kan kalau nak bertudung ? mesti nak kene lengan panjang , so faham faham dah lah . hmmm , jangan suka sangat carik kesalahan orang, cermin diri sendiri dulu .

Baaaaaaaai :')

No comments:

Post a Comment