Masalah Masalah .



Asrama asrama asrama ! aku dah naik bosan duduk sana . tak macam duduk dekat rumah , pergi sekolah balik pun lambat , tak ade masa untuk diri sendiri . badan sentiasa naik letih , aku duduk sana ,asik nak merungut je , cita dengan parents , satu ape pun diaorang tak faham ? dengan masalah parents aku bagai . tak ade siapa pun yang faham , kecuali "YEN" buah hati aku . die lah tempat aku mengadu , and bermanje . okay #itu gedik , ERRR ! memang semua orang ade masalah yang nak kene hadapi , tapi aku tak kuat macam korang nak hadapi nih semua . Maybe ayah aku nak aku sekolah dekat sana , dia tak nak aku nih tak ade masa depan , tapi tu semua bukan kehendak aku ,tu semua kehendak parents aku . hmm :'( tapi tak pe , aku try buat yang terbaik , INSYAALLAH :') aku boleh jadi yang terbaik macam parents aku nak kan . 

No comments:

Post a Comment