sayang korang:)

 


IMISSYOUGUYS

Aku kat sini sikit pun tak pernah lupakan korang . sorry if aku ade banyak buat salah dekat korang . halal kan makan minum aku selama nih . hmmm btw  ,maybe aku pindah . tapi tak tahu lah jadi ke tak ? kepala pun tengah kusut sekarang nih .macam macam bende yang aku fikir kan . aku harap korang kat sana pun rindu kan aku jugak :'( aku rindu nak bergurau dengan korang , rindu nak buat lawak dengan korang, rindu nak menari depan korang , rindu nak makan sama sama dengan korang . rindu nak tengok bintang sama sama dengan ANA ,(btw ,sorry ana aku tak ade gambar kita sama) hmmm IMISSYOUSODAMNMUCH . Kak fana and kak nurul . thanks jaga eyqin selama nih .and dengar masalah eyqin selama nih. eyqin sayang kan akak berdua . muaaaaahhhx: :*

tata,
hope korang semua tak lupa kan aku .
iloveyou
imissyou


No comments:

Post a Comment