saya takkan tinggal kan awak :'(


Assalammualaikum and Hello :)

Dah lama tak update blog , rindu nak update cita aku yang hentah ape ape nih hah , hihi :) okay let's start 

Hmm okay , esok aku dah kene balik Hostel , cuti just 3hari je , tak puas langsung , dulu peraturan hostel balik just boleh sebulan sekali je , now dah dua minggu sekali , okay cunnn lah tu , daripada sebulan sekali  :')
K kita bermula disini , hmmm aku selalu teringat kan dia bile aku dekat hostel , boleh kata kan setiap masa lah aku ingat kan die , siapa die ? of course lah Mr.N :')  aku tak boleh lupa ape yang kita orang lalui bersama daripada awal sampai lah hari nih , sumpah aku kata ,ex couple aku tak pernah layan aku macam si dia layan aku , die lain , lain sangat sangat . die tatang macam minyak yang penuh , aku terlalui sayang kan die  , tak pernah langsung aku rasa macam nih . nih lah kali pertama aku rasa macam di tatang bagai kan minyak yang penuh.

okay petang tadi , aku jumpa dengan si dia ,dia kata dengan aku jangan tinggal kan dia , wtf! tetiba je dia merepek sampai macam tu sekali , banyak kali pulak die kata dekat aku macam tu ,hmmm sumpah aku kata aku takkan tinggal kan si dia . tak pernah terlintas pun nak tinggalkan dia ataupun carik point nak break dengan dia ,  sikit pun tak pernah lah :'( . Ya allah hai , jangan lah merepek lagi , tak sanggup nak dengar -.- Ingat tak ape yang saya pernah kata , saya tak macam perempuan lain , please belive me :'(

Okay P/s untuk si dia : awak saya terlalu sayang kan awak , tak mungkin saya akan tinggalkan awak lah -.- err !

No comments:

Post a Comment