#twenty-six



Hai and assalammualaikum .


ABAH - Firts sekali , aku nak mintak maaf sangat sangat dekat parents aku , sebab aku adik and mak aku yang kene . abah ? eykin tak kemana pun semalam . cuma dekat rumah kawan je . eykin bukan tak nak bagi tahu abah yang eykin kat rumah kawan . eykin malas nak gaduh dengan abah . abah faham kan -,- eykin pergi rumah kawan pun sebab nak lari kan diri daripada abah,sebab kantoi eykin lepak dengan jantan malam tu . eykin tahu eykin salah . sampai menyusah kan abah . Abah eykin janji eykin tak buat hal dah . Insyaallah k . abah doa kan eykin supaya eykin tak buat hal lagi k :') Itu yang abah nak kan ? Eykin ade satu permintaan . abah kena faham anak abah nih jenis keras kepala , so jangan desak eykin supaya berubah dengan lebih cepat  eykin perlu kan masa k ;'(

MUHD NAZRYN - hye awok bhaha . Btw thanks tipu saya,tapi awak tipu saya pun demi kebaikkan jugak kan ;') Even saya bengang dengan awak , sebab awak tipu saya . awak kata awak sorang je yang nak jumpa saya . then tup tup ade abang sedara saya . then macam macam dia tanya dekat saya . saya pergi mana ? and kenapa keluar tak bagi tahu bagai . and blablablaaaa :') then dia kata dia nak bawak saya balik . Hmm k saya ikut kehendak dia . awak anta meseg kat saya , macam macam awak nasihat kat saya . awak kata itu ini . then awak kata saya kene janji dengan awak yang saya tak akan buat hal lagi .and awak takkan maaf kan saya selagi saya tak mintak maaf kat mak saya . k itu satu pengajaran buat saya . lepas nih kita tak ade ahh lepak lagi dah kan . hahaah :D K joke . hmmmm Btw sorry sebab dah menyusah kan awak :') . # k sorry gedik panggil awak saya pulak . haha . selalunya kau yang gedik kan .

EYLA - eyla kau dengar macam macam pasal aku masa aku kat sg long kan ? k kau jangan dengar sangat pasal tu semua . diaorang mulut semua tak boleh jaga . aku dengan yen tak ade ape ape pun :') just rapat macam tu je . Tak salah kan ;') lain kali tanya aku dulu , baru lah dengar ape yang orang cakap pasal aku . sekarang banyak kawan makan kawan . haish . kau faham kan ? btw sorry sangat . sebab banyak meyusah kan keluarga kau . Tolong doa kan aku , supaya aku dapat berubah ke jalan kebaikan . and thanks k sebab nasihat kan aku itu ini .

Eylaaaa aku dengan yen memang rapat , aku dengan dia memang tak ade apa apa . aku tahu kau sayang dia , an sebanarnya hmmm nothing ah . sorry cita dekat sini . aku bukan ape , aku bukan nak rampas dia dari kau . korang break tanpa alasan yang memang tak tahu ape sebenarnnya kan ? ;') aku just kawan rapat je dengan dia . rasanya tak salah kalau yen rapat dengan aku . aku kenal dia pun dah masuk 6 tahun dah . aku dengan dia selalu share masalah masing masing :') Ingat aku dengan dia tak ade ape ape . and aku tak pernah nak sorok ape ape . mulut orang flat semua macam cinabeng . Mulai sekarang aku benci nak bergaul dengan budak flat dah . sumpah bengang bende yang tak ade , dia ade ade kan .




No comments:

Post a Comment