#twenty-seven


 Hai .


Dah berapa hari aku tak ade mood nak makan , dah berapa hari orang kata muka aku pucat , dah berapa hari aku susah nak gelak , if gelak pun kerana terpaksa . sebab aku tak nak orang perasan tu semua . Macam macam masalah yang datang . penat nak hadapi ni semua . k dah terlalu penat , kawan pun dah macam palat , semua tak boleh harap . bende yang tak ade , di ade ade kan . Siapa tak panas . now parents aku pulak , parents aku harap , aku berubah . k aku pun harap macam tu jugak . aku selalu buat perangai tanpe fikir ape ape ? Bodoh kan ? ye ye aku tahu aku memang bodoh . Sampai aku yang dapat penyakit , masalah tu semua datang dari aku . Aku lah punca nya . ya allah kenapa lah bodoh sangat . orang sekeling semua cakap pasal aku .

Lain kali bagi yang tak puas hati dengan aku tu , cakap depan depan k . jangan cakap dekat belakang aku . aku tak suka . siapa pun tak suka kalau orang cakap belakang belakang kan ? Macam tu jugak dengan aku . aku masih ade perasaan lagi . sumpah kecik hati kot :') kawan sendiri cakap macam macam pasal aku . thanks bagi yang cakap belakang-2 tu k.

No comments:

Post a Comment