#twenty-five


Hye semua . Comel tak baby saya yang kat atas nih ? :) coooooooooooomel kan ?haha :D awok sorry k . i curi gambar you tadi . :)


Hmm Buat masa sekarang nih aku dengan dia memang rapat . setiap kali aku onl je . kita orang mesti Chat Or wall . haha :) kan Mimi ? hari tu Dia call aku . peeeeerh gila terkezutnya aku . suara die Comel gila ah .sweet gitu . haha :)   then kitaorang borak pasal Nurul Huda . kitaorang risau . sebab dia layan kita orang macam nak tak nak je . and blablaa . time nak tutup fon je . dia cakap ILY haha :D and aku balas ah balik ILYT . Atotok ;) manje nya . hihi . alaaaaaaaaaaahai tu semua aku tak kisah lah . ape yang aku kisah kan sekarang nih . Aku tak nak hilang kawan lagi dah . 29 nih aku keluar nak meet baby saya nih . kan awak ? hoho :O .

K BYE .

No comments:

Post a Comment