sekolah sekolah sekolah

Semalam sekolah macam orang bodoh je , membe aku semua pergi bilik seminar . Aku tak dapat pergi bilik seminar sebab aku tak amik trial hari tu . bukan tak amik dah, gagal aku rasa hahaaa :D aku duduk kat dalam kelas macam orang bodoh . kejap kejap budak datang mintak pen . aku dengan baik hati nya lah , aku bagi die pinjam , untung ade orang nak bagi die pinjam kalau tak jangan harap ah kan . :p k time math Akashah merepeka ape hentah dengan aku . aku just buat dunno je . buat tak dengar je lah senang cita kan .

Then tibe tibe die bukan cita pasal nak coulpe . perhhh dengan terkejutnya aku blaaa dari tempat tu . then die kejar aku sampai kat luar kelas #timetucikgupergimanahentah .

Aku : eh kau nih dah gila ke ape .
Dia : Ye memang aku gila , aku gila kat kau . hahaaha .
Aku : BODOH PUNYA ORANG ! :/
Dia : #buatmukamasam

Akashah sorry babe aku tak berminat k . :/  kau buat aku hilang mood nak berkawan dengan kau sayang . -..- and blaaablaaa . die tanye sama ade aku marah die ke ? Aku buat dunno je .

K time science otw time balik . aku tengah kushuk dengar cikgu tu mengajar . k time balik . aku dengan fatin nak balik dah nih. sebelum balik aku salam dengan cikgu yang garang macam singa tu hahaaaa :D then dia tanye aku macam nih

Cikgu : awak faham tak ape yang cikgu ajar tadi .
Aku : faham lah jugak . tapi tak boleh nak bagi tumpuan saratus peratus ,kelas bising .
Cikgu : sebab  tu cikgu marah kelas kamu nih bising sangat . yang kamu nih pun satu
           mana kamu pergi time masa saya je mesti kamu tak satang ,dah naik hitam saya tengok awak ni
Aku : #tersengeh sengeh .

Yeah aku tahu aku makin hitam , sapa kisah kan , hahaaa :)

No comments:

Post a Comment