jealous weh !


Assalammualaikum .

Bukak FB sana relation bukak FB sini relation , sumpah jealous kot . sweet je aku tengok bila tengok kat blog dieorang ade yang bertahun tahun bagai untung ah en dah bertahun dengan GF/BF dieorang tu . Tapi aku haish sedih sungguh nak kata apa pun tak tahu dah . aku paling lama pun cuma berbulan bulan je lah , ade pun setahun lebih aku dengan budak sekewasan dengan rumah aku ,Sumpah rindu kot dengan budak tu ,  aku cuma dapat usha die dari jauh je . Rindu gila gila ah dengan die tu. dulu selalu date ,pergi sekolah sama sama, rehat sama sama , balik pun sama sama . sweet tak ? hahaaa :D kadang kadang aku terfikir die tak jemu ke jumpa aku hari hari . pelik kan ? -.- sumpah aku tak nak break dengan budak tu , tapi die yang nak ,aku tak boleh nak buat ape , walaupun susah aku terpaksa lepas kan die jugak . k nevermind ah bende pun dah lepas .Awak IMISSYOUWEH N :')
<3

No comments:

Post a Comment