#thirty



Gambar nih buat kenangan kita kan M.N :'(

Awak awak , lepas nih kita dah tak boleh nak date macam selalu , tak boleh nak manje manje macam selalu . serious saya kata lepas nih saya rindu awak . btw , saya dah kene pergi asrama dekat PD . dua tahun saya kat sana :'( sesekali baru saya dapat balik . nak contact pun jarang ah . awak faham kan kalau keadaan bila duduk dekat asrama nanti macam mana . saya nak awak tahu , yang saya sayang kan awak sangat sangat , dah banyak kali saya kata macam tu dekat awak . saya percaya kan awak , awak jangan hampe kan saya k . eah btw , betul ke awak nangis depan saya tadi ? :'( kita nangis sama sama kan awak , sumpah tak boleh tahan tadi , sampai kan nangis esak esak . macam tak percaya je awak nangis depan saya . ingat k , dua tahun tu memang bagi kita lama . alaaa pejam celik pejam celik dah dua tahun kan , insyaallah kita kekal lama . 

Hmmm ape ape pun , sorry sangat sangat pasal hari tu . tak ade niat pun nak sakit kan hati awak . Tapi serious saya kata, saya dengan si Awie tu memang tak ade ape ape .jangan lah selalu sangat nak fikir yang bukan bukan ,tengok saya sanggop patah kan sim card saya . semata mata taknak mana mana jantan contact saya lagi . First time saya patah kan sim card tu semua . saya buat tu semua untuk awak . Lepas saya pergi teknik nih , macam mana lah dengan awak kan ? :'( time saya ade kita asik berkepit je , now dah tak boleh dah . sumpah sedih kot :'( saya just kesian kan awak je . awak sanggop tunggu saya selama dua tahun pulak tu . tapi tipu lah kalau cuti saya tak balik .

Ingat k , saya tak nampak ape yang awak buat dekat Sg long ,tapi tuhan nampak kan Yen :'( and awak pun tak nampak ape yang saya buat bila saya kat sana .sumpah saya kata , saya just sayang and suka kan awak sorang je . 

Saya akan jaga rantai yang awak bagi tu elok elok k .

LOVEYOU M.N.A :')

No comments:

Post a Comment