#twenty




Kenapa kau buat perangai lagi nih weh,kata nak berubah , aku tengok perangai kau bukan bertambah baik , bertambah teruk lagi ade lah . kau mintak couple dengan aku k aku terima kau balik , tapi kau buat relation dengan orang lain ,kau hide kan kat aku , jadi aku tak nampak ah kau buat relation dengan orang lain, Pandai kau kan weh , ingat weh sekali kau tipu aku selama lamanya aku tak kan percaya lagi weh , bende sekarang nih bukan sekali tau , dah banyak kali kau game aku , tapi aku still terima kau , terima bersebab kau tahu tak . bukan suka suka,aku bukan macam kau ,couple cuma suka suka ,even kau cakap dengan aku kau couple dengan aku sebab "SAYANG" aku tak percaya tu semua .Sebab aku tahu kau just cakap je kan weh , tapi habuk pun tak ade -.-kau silap k , dulu kau pernah kata dengan aku . Yang aku nih jenis cakap je lebih tapi habuk pun tak ade hahaa :D lawak k tu semua ,padahal kau pun sama , kau punya cakap lagi tak boleh pakai . Sebelum kata orang cermin diri sendiri ah weh . Ingat kau pernah kata dengan aku ,yang aku nih cikaro ! WTF !! macam sial je kan mulut kau tu . sumpah menyampah ah weh ! masa kita break kau main tukar tukar relation dengan sapa hentah . waaaaaaaaaaaaaaaaaaau Playboy betul kau nih kan , kau dah tak cukup kasih sayang ke apa ,nak couple ramai ramai bagai nih . errr !


Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment