pic raya




K gambar aku buruk . Aku ingat nak pakai baju yang warna biru tu , tapi bila dah pakai fuyoooo panas gila ohh , k aku hanya pakai sekejap je ,  time balik rumah mak aku aku pakai baju yang warne merah tu hahaa , nampak besar kan aku pakai baju tu , yah nampak besar hahaaa :Ddah stop bukak topik lain ;p


Firts raya aku dah dapat sakit, alaaaa batuk dengan selesema je . biasa ah tu kan . tapi time tu sumpah aku tak selesa kot , rimaaaaaaaaaaaaaas sangat sangat . tak tahu nak buat ape dah . tak habis habis asik nak marah je time tu . rimas punya pasal . tapi kan tahun nih raya macam tak best je . macam biasa je , pada aku raya pun macam tak raya . raya tahun nih aku mana ade pergi mana mana duduk kat rumah je ah . paling tidak pun aku pergi rumah mak aku then ade gak ah aku pergi rumah makcik aku . tu jelah .memang bosan . ; /  # k aku tak tahu ape yang aku merepek sekarang nih . byeeeeeee ;')

No comments:

Post a Comment